onsdag 13 april 2011

grått...

Trött o grått är det här idag! Vet inte ett dugg vad som ska hända... Suck! Har saker att göra, men inget som jag har lust med.


Igår var jag hela dagen hos Li med Novsan och Agge; käka, drack kaffe och snacka en massa skit. Troligtvis blir det att åka och se Dolly Parton i augusti; skitkul och häftigt faktiskt! :) Hon måste vara hur gammal som helst nu ju... Fränt iaf!


Vill mest att dagarna den här veckan ska gå lite snabbare för på fredag åker jag till Ullared! Har längtat dit skitmycke! Åka iväg på en resa där målet är att bara spendera och shoppa så mycket bra (?!) saker som möjligt! ;) Underbart! Och det ska bli så kul att handla grejer till min Novali den här gången och till vårt nya hem!!


Igår blev min lilla Snörvla hela 4 månader! Så hon fick provsmaka morotspuré och det var inte helt fel kan jag säga! Det mesta hamna ifs i ansiktet, på händer, på haklappen men ändå det gillades! Min stora tjejja! :)


Fredag komsikomsi då!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar