fredag 28 oktober 2011

Idag gick hon!

Min Novali tog sina första steg idag utan stöd! Tre hela steg blev det första omgången, stabilt och säkert innan hon kom fram och slängde sig i min famn för en öppen-mun-o-dregel-puss! Andra omgången två steg, och nu under kvällen har hon släppt taget och försökt sig på gåendet flera gånger. Är så stolt så jag kan spricka närsom helst. Är så glad över min glada, goa tjej som jag älskar så. Sitter och tänker på när jag gick och lade henne ikväll runt åtta, hennes härliga skratt när hon får ta sin godnatt-napp ur min mun, gosa ner sig med sin snuttekanin och gnugga näsan med mig... Vi har vår gå-och-lägga-oss-rutin och det gör mig så glad för det sista jag hör från henne innan det är dags att sova är ett så härligt och glatt skratt! Och så säger vi nattinatti, älskar dig och ses imorgon... Det finns inget som kan jämföras med det här underbara. Min Snörvla, min stolthet! <3


Novali 1 månad och en vecka gammal, med Aragon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar