måndag 26 juli 2010

slapparhelg

Förra veckan var vi ute hos Pernilla och Uffe, upptäckte att jag saknat deras sällskap :) Så nästa helg blir det en visit igen förhoppningsvis! Fast då med grillat och alko för dom som får ;) LÄNGTAR


Vi tog en riktig vandring i skogen där, badade vid "deras" strand (hur fint som helst!) och de visade oss en sån otrolig utsikt! Förstår att man blir harmonisk på ett sånt ställe, tiden bara försvann! Aragon var såklart med och t.o.m han var trött efter vandring o bad


Nu i helgen har Joppe och jag haft en riktig slappar helg, började helgen med käk på nya Ghingis (va fiiint de har gjort det!) i fredagskväll. (Gaah, blev visst sugen igen bara jag skrev det!) Jäkla gott och jättetrevligt var det, Conta och Therése gjorde oss sällskap oxå!

I lördags var vi på jätterolig shoppingrunda, jag letade rosa mobil och Johan suckade... Jättemycke.. Ja är inte ett dugg krånglig när ja ska ha nåt...
Dessutom var det verkligen dax att handla nya underkläder för min del... Det växer lite här o där nuförtiden o vissa delar har visst brakat iväg åt h-vete de senaste veckorna... Efter det fick vi besök av Johans vän Sara, himla trevligt var det så hoppas på fler visiter snart :)
Shoppade ett Xbox istället för mobbe i slutändan.... sååå... igår blev det bara en massa spelande och lite storhandlande för att fylla upp glassförrådet ;)

Har alltså inte gjort nåt speciellt egentligen i helgen, men faan va skönt det har varit utan nåt bestämt för en gångs skull! SLAPPT o GÖTT! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar