tisdag 14 augusti 2012

Igår idag

Igår blev det en liten utflykt med Novali, J, och Novsans farföräldrar till Valla gård. Det avslutades med glass såklart!!


När vi kom hem dök Bea och Drea upp här, så det var lika bra att sätta igång och möblera om när jag fick lite hjälp! Blev inte riktigt nöjd, förrän senare på kvällen när jag fick tända lite lampor. Då är det riktigt mysigt. Råkade ju riva ner min stora, fina tavla som jag gjort själv. Puttade ner den med mitt stora arsle när jag stod i soffan och grävde efter kablar... Lyckades rädda den från döden genom samma rumpa som rev ner den och en fin insats av Beatrice (mellan hennes skratt attacker...) Tavlan behöver bara putsas till lite så är den så gott som ny, så den åker upp igen senare idag efter liten och jag varit på hennes dagis!

Sis dök upp lagom till middagen igår kväll ;) Himla mys att sitta och snacka gojja allihop igen, det var ett tag sen och det var saknat kände jag! <3>

Nu är det bäst att lämna datorn, så vi hinner ner till dagiset. Så skönt att kunna GÅ till förskolan nu istället för att köra ungen till Ekholmen, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar