måndag 15 november 2010

rainy monday

Måndag igen, tiden springer iväg... Lunchat med bästaste Emma idag, "vårt" thai ställe fanns kvar :) Mycket nöjd och mycket glad att få träffa Ems igen! Sen har min lovely mamma varit här på besök i eftermiddag, skönt att prata av sig lite där om saker o ting ibland... Man blir äldre och äldre, men mamma behövs alltid lika mycket fast bara på olika sätt!! :)

Så nu är jag helt färdig! Det här är ungefär vad jag orkar med på en dag nuförtiden, en sväng på stan och lite besök sen är jag redo för sofflocket. Wooligt att va på tjocken! Haha...

Ut med Aragon en sväng och vila ett tag, sen är det ju faktiskt CSI kväll idag och jag har inga måsten på G :) Disk får vänta till imorgon för då är det ju tvätt- och städdag för oss härhemma... Sköönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar