lördag 27 november 2010

...snurrigt...

Tänker på vår vän Therése som ligger på sjukhus efter en bilolycka i veckan... Sötaste, goaste... Man blir så nojjig över alla man håller kär, när det här händer en så nära! Önskar du kommer igen snart, var så oerhört skönt att höra att allt var stabilt häromdan.. Du som pratat om hur mycket du ska hjälpa mig med dittan o dattan, både med bebis o hund när det är dax, nu blir det du som får låta mig hjälpa dig istället!!!

Så skit i alla falska människor och lägg energin på era närmaste istället!! Det här får en verkligen att inse vad som är viktigt, o inte är det att bry sig om de som gör och vill er illa, ljuger och bara är allmänt falska utan ta hand om dem som finns där; de goda, ärliga o fina människorna runtomkring! Man känner vilka de är, har begått några misstag i mitt liv när det gäller det men vet verkligen vilka det är nuförtiden och T är verkligen en sån människa! (konstigt att de finaste änglarna ska drabbas så...)
Love ya vännen!


Älskar er mina vänner!
(Ni vet alla själva vilka jag menar för det tror jag ni känner på er!) Tack för att ni finns i mitt liv, och gör varje dag guld värd! Det sägs inte tillräckligt ofta, det inser man nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar