lördag 12 mars 2011

Husvisning, partaj.....

Idag är pappa Johan på partaj! Och Novsan, Agge o jag nöjer oss med en hemmakväll. Det gör absolut inget eftersom vi har varit på vift hela dan! Husvisning i Åtvid i morse, en sväng till mor för att tanka lillan o sen en kaffe hos kära sis. Är alldeles slut just nu ärligt talat! Lillan ligger under babygymmet o myser, snart dax för mat o nattning.

Var ute förra helgen med Therése o Li, underbar kväll! Skulle bara bli ett par öl på Mörners.. Tjena godda döö! ;) Party all night o vi besökte nog de flesta ställena. Dansa satan o bladdra en massa skräp o det var alldeles skitkul! Första partykvällen för mig på över ett år o jag uppskatta det mer än jag nånsin gjort känns det som! Att gå ut med människor för det skit trevliga sällskapets skull, o inte så som det var förr med vissa omkring mig... Allt var inkluderat; förfest, dans o partaj, fyllekäk o skjuts hem... Li sov hos oss o vi dråsa nog i säng framåt fyra, halv fem. Trodde inte jag hade den orken längre! ;) Men nu dröjer det nog till nästa gång, partystunder är till för speciella tillfällen o i underbart gott sällskap nuförtiden!

Nog för att vi var på husvisning i morse o jag alltid blir lika drömmande när jag ser möjligheterna... Men vi ska nog allt ha en trea i första hand o spara lite pengar. Vill ju åka utomlands med! Och tatuering hallå!

MEN störigt, har rätt mycket köpoäng men ändå är det så jäkla poppis här i Johannelund så lägenheterna snuvas framför näsan känns det som! Det är inget akutbehov av att flytta men jag tycker det är kul ju! Vill ha den perfekta lägenheten för oss med så lite kräsen är jag ju... Annars räcker ju mina köpoäng i hästlängder till att bo i Skäggetorp, men vem faan vill det?? Nepp, bara leta vidare det är ju absolut inte SÅÅ akut! ;)

Nattning för liten nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar