måndag 21 mars 2011

Måndag...

My little Family
I morse var Nattis och jag och träna i Sporthallen, evigheter sen jag var där och tränade men blev positivt överraskad eftersom det verkade finnas mycket mer maskiner nu och inte alls mycket med folk. I alla fall inte vid den tiden! :) Sen åkte vi förbi Byggmas och fixade lite färg och penslar åt Natta som ska måla och fixa så dant (energi, ja det har ho!) :)



Och nu har vi varit och skrivit på kontraktet till nya hemmet!! Lovely, lovely... 1 april börjar flytten, imorgon ska jag förbi min Emma på en fika och se om hon lyckats få ihop lite flyttkartonger åt oss :) Så jäkla skönt att ha flyttat innan sommaren med, det här blev perfekt! Sen ska vi faan bo där ett par år, tills det blir att köpa hus istället!! Alldeles nytapetserat och nymålat får vi det oxå... Åh längtar...



Nu blir det att börja spara lite med, ska verkligen komma iväg utomlands nångång. Nog för att livet känns helt ok just nu, men en utlandsresa vore inte helt fel sen när Novali blivit lite större. Speciellt eftersom jag aldrig kommit iväg på nån innan, men bara att spara ett par månader sen...



Mycket som går runt i huvet just nu, men är verkligen så jäkla glad tralalalalaaaaaa! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar