tisdag 15 mars 2011



Vår lilla solstråle, redan 3 månader!

I morse var jag äntligen och träna igen, har inte känts som jag fått tid till det innan. Men nu jävlar, nu kör vi! Löste ett årskort på Medley, hitta ett där man kan träna innan tolv om dagarna för 280 kr i månaden och det passar mig (och resten av familjen) perfekt! Så nu blir det träning tre dagar i veckan till att börja med. Mådde så jäkla bra när jag var klar och hade pressat mig lite extra, inget av tröttheten jag brukar känna på morgonkvisten var där! Får se om inte Novali och jag ska prova babysim med!

Vädret är helt underbart idag, känner mig verkligen på topp! Varit hos Linnea och umgåtts med henne, hennes tre katter och stora gravidmage :) Tre veckor kvar, det är så jäkla spännande och man återupplever nästan sin egna graviditet när man pratar med nån som är på tjocken ;)

Funderar på att dra en storstädning härhemma, men tror fasen det blir en riktig långpromenad i vårvädret istället... Känns mycket mer rätt! :)

På torsdag blir det att kika på lägenhet igen... Hoppas, hoppas att den är sådan som jag vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar