torsdag 1 september 2011

En runda på IKANO blev det...

Barnsäkrat lägenheten, mycket nöjd! Li och jag tog en snabbsväng på Ikea innan Johan skulle till jobbet idag och shoppade upp mig; multilås, säkra bordshörnen och säkra Novalis favorit pill- eluttag. Dessutom hittade jag kuddar till mina nya shabby shic- kuddfodral, hel- haklappar och underlägg till Novalis debut med att börja äta själv. Räknar med KLADD! Troligtvis kommer jag lägga Agges gamla underlägg till hans matskålar under hennes stol med (eller så räcker det med att lägga Agge under stolen...). Kanske även ska hänga upp sopsäckar på väggarna, de är ju trots allt väldigt vita... ;)
Även ett nytt nagellack och hårfärg från H&M blev det.


I morse ringde de från skolan, ska in och registrera mig imorgon bitti kl 10.00! Jippi, snart är jag igång med lite pluggande. Ser verkligen framemot det!

Resten av dagen ska jag ägna mig åt att plocka och grejja härhemma, för ikväll blir det att åka och hämta min Zandra som kommer på besök ända till lördag! Och imorgon kommer vår Linda med!! Ja, det är faktiskt så jävla GREAT det!! Flera dagar med de bästaste! :)

Nu står det lunch på menyn, hoppas jag hinner en bra bit innan Novali vaknar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar