torsdag 30 juni 2011

bad o semestertider

Idag har det blivit ett dopp för mig, första för i år! Brorsan med barn, mor, Drea, Novali, jag plus Li åkte ut o bada o fika idag. Och Novali stampa i vattnet med. Sen åkte Li, jag och Novsan hem till Li för lite eftermiddags grillning! Godis!


Och nu har min Andrea åkt hem, lite tomt här snyft... Men vi ses ju redan imorgon troligtvis när vi kommer för att lämna Novali som ska sova hos sin moster för första gången! Håller tummarna för att de får det bra! Novali har tänder på g, och det har varit lite för varmt för att sova om dagarna nu... Men det ska nog gå bra ;)

Imorgon åker me and my boy till Göteborg för lite Iron Maiden-konsert, som Johan fick i present av mig för att han klarade körkortet i vintras... innan Novali ploppade ut! :) Och så blir det ju sleep-over hos min Zandra och Henke!! ME LIKE! (24/7 Eller hur Drea?;) )

Och nu har Johan äntligen SEMESTER! Vilket innebär att jag med får lite slappare o avlastning på dagarna plus att hela vår lilla familj kan hitta på mys saker, väääldiiigt trevlans! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar