måndag 20 juni 2011

Våran helg...

Helgen har varit helt ok, i fredags körde Natta o jag ett pass på gymmet, sen lite solning för o avsluta med film och smörgåstårta hemma hos dom. Vi såg "The Adjustment Bureau" (äntligen!) Den var faktiskt så bra som jag trodde!

I lördags blev det fortsätta måla mina nattduksbord, sen åkte vi till Alex och Karin. Där blev det grillning och spela "Dominion" halva natten. Klockan var nog två innan vi var klara, himla trevligt! Vi tog med en resesäng till Novsan och hon somna så gott runt åtta som vanligt. Jätteskönt att hon kan somna hos de flesta, i fredags var det ju Flisans säng hon fick låna en stund. Det är gött, för då behöver ju inte vi tänka på att dra oss hemåt så tidigt utan kan njuta av att umgås istället!

Igår blev jag äntligen klar med nattduksborden! Sktisnygga blev de, vilken skillnad lite färg kan göra och nu passar de faan mycke bättre in i vårt sovrum! :)

BEFORE


AFTER


Johan fick åka iväg en stund och jobba, så sen roa Novali och jag oss med att skruva ner en fristående garderob o baxa in den i en annan garderob. Så nu har lillan massa hyllplan i sitt rum med. När vi ändå var igång med det, så passa jag på att rensa ut lite av Snörvlans kläder. Hon växer så jäkla dant, det blev en massa kläder hon inte längre kan ha! Bebis får lugna ner sig snart, för hon får inte bli för stor för snabbt så jag inte hinner med! :)

I morse har Natta och jag kört första passet Body pump för den här veckan, nästa blir onsdag kväll. De hade ändrat lite i övningarna och faan vad det kändes! Inte så vältränad (ÄN!?!;)) så orkar inte riktigt fullt ut... Men nu känns musklerna som deg och det är så jäkla skönt!

Tvätta klart nu, sen hoppas vi på besök av Linnea, Kris och lilla Elizabeth snart och kvällen ska Novsan och jag tillbringa med Flisan och Natta!

Over n´Out för idag! :)

Ja just det, VAD JAG LÄNGTAR TILL MIDSOMMAR! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar