onsdag 10 augusti 2011

bara för att...

Haft två dagar med mest slapp... Trött igen, jättejobbigt. Vill studsa upp på morgonen, inte känna som att allt bara är fel! Igår var iaf Novali och jag med Li på stan, fika och kik i affärerna blev det efter lite höstnytt. Hittade ett par jeans jag fruktansvärt gärna vill ha, men eftersom de var lite dyra och passformen inte är perfekt än så ska det bli lite träning först innan de köps! Därför var det ju oxå väldigt bra att Novsan och jag promenerade ner och hem från city ;)...
MEEN... Så blev det ju Max igår kväll ändå för en hungrig Jocke ringde och ville ha sällskap efter jobbet... Hemma igen så däcka jag nästan på en gång!

Idag har Medbrant varit här en sväng, spelat lite Yatzy och snackat lite skit över en kopp kaffe. Snart skoldax för henne, vad skoj. Längtar själv till jag ska plugga. Handel och administration blir det, en vuxutbildning på Lernia. Men kan inte börja förrän i januari, så det är ju ett tag kvar! Är faktiskt riktigt uppspelt att lära igen! :) Känt mig lite fördummad under några år, men man blev ju som man umgicks! Bara alko och pickon har ju den effekten höhö! ;) Nej, så i vinter ska det bli andra bullar, gött med ett mål igen!

Och ikväll SKA jag träna! Så SKA det bli, tröttheten får komma i andra hand och vet att gymmet kommer pigga upp mig dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar