torsdag 25 augusti 2011

Happy birthday to me :)


Idag har jag blivit bortskämd härhemma! Blev serverad en fantastisk pasta med kräftstjärtar av min älskling! Nu väntas det ett glas vin med något hemligt, smarrigt till! :)

28 år... Herregud tur man inte är äldre än man känner sig... 24- 25 känner jag mig högst som! :) Men en del säger ju oxå att livet inte börjar förrän efter tretti, så... ;)

Dessutom har jag hunnit ner till Kunskapstorget nu på morgonen och ska ev. börja plugga Svenska B och Religion A redan nu i höst! Vad kul det ska bli! Tydligen är det så att så länge jag pluggar på distans och är hemma med barn så kan jag få ut föräldrapenning ändå. Endast de dagar jag måste va i skolan går bort. Skitbra, ser slutbetyget närma sig! :)

Nu är det nog vindax! KRAAAM ALLA DÄRUTE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar