måndag 15 augusti 2011

måndag

Igår tog jag en sväng på Ikano med mor och far. Blev lunch ihop och jag fick även en tidig födelsedags-present, en spegel jag checkat in ett tag till vår hall.


Det blev jättebra, men det ska dit en svartbrun hylla bredvid också och en lång hallmatta innan hallen är helt färdig. Funderar också på att byta ut hatthyllan om jag hittar något som motsvarar mina krav ;)

Idag kommer mamma in på besök snart, då blir det att åka och handla råvaror för nu jäklar ska mamma P börja laga mat själv härhemma åt lillan!

Blev väldigt glad häromdan då min lilla, söta bästis Zandra messa och skrev att hon kommer och hälsar på oss i början av september! Känns som vi har haft mycket mer tid att ses den här sommaren än vad vi brukar ha, det har varit så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar