onsdag 3 augusti 2011

slut på semestern...

Blev knappt nåt bloggande på semestern, för mycket annat än o sitta här! Har hunnit med en hel del. Varit på tältsemester på Öland med Linda, Dahl o Jocke o en dunk med vatten. Trevlans! Efter det blev det ett par dagars slapp o mindre utflykter med älskling, Novali o Agget o mycket grillning hos både familj o vänner!


Fira Zazza gjorde vi på Öland a´la camping stil med! :)


Sen åkte Johan o jag till Götet för en helhelg hos Zandra o Henke, Linda var med oxå. Semesterns höjdpunkt var Atmosfear på Liseberg. Vilken härlig känsla!!! Novali o Aragon spenderade den helgen hos deras mormor o morfar; det hade gått så bra, så bra! :)


I måndags fick stackars darling gå tillbaka o jobba igen, blev allt lite tomt härhemma... Som tur va kom Jocke o umgicks på kvällen.

Igår spendera Novsan o jag heelaa dagen på Himnabadet i Linghem med Beatrice, Therése o Emilia. Det var jättefint där och vilket väder! Så nu sitter jag här med sönderbränd rygg o lår... AjajAJ! Novali badade helt för första gången med, oj vilken liten glötfisk hon va! Jättekul tydligen! :)

Och just det, Novali drog sig upp till stående med hjälp av parasolet igår! Hon höll sig med en hand i säkert några sekunder oxå!!! *STOLT* :)

Nu ligger liten o sover så mamma kan slappa framför datorn, vet inte om jag orkar med nåt mer idag än att bara va hemma men vi får se... Såg ett stort berg med tvätt när jag gick förbi sovrummet förrut men kanske bara stänger dörrn om det idag. ( nu ljuger jag, känner jag mig själv rätt kommer jag va nere o kolla tvättider om ca en kvart... :/ )

Hoppas på en pubrunda i helgen, men får se vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar