måndag 22 augusti 2011

Ming till lunch idag!

Idag har det blivit lunch på Ming Palace med Li. Och inte nog med det, förtidiga presenter fick jag med! 2 par skitsnygga jeans, tack igen min lilla Li-gumma du ä´så go´!! :)


Alldeles nyss när Li och jag satt och drack kaffe släppte Novali taget om tvbordet och stod alldeles själv i flera sekunder innan hon dråsa ner på rumpan! Spännande!!! :)

I morse var vi på dagiset Eken (tror jag det hette) och blev visade runt lite. Det verkade mysigt och trevlig personal. Den största fördelen är att promenaden dit bara tar några minuter! :) Så det blir nog vårt första val iaf.

Blev alltså ingen träning i morse, får se om jag orkar dra mig ditt ikväll annars blir det en tur imorgon bitti istället. Längtar rätt mycket till helgen nu redan! Lite alkohol står på schemat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar